Březen 2009

Opět v akci xD

28. března 2009 v 23:03 | Bond
Ahoooooj...tak jsem tu z5 a konečně na Vás všechny mám čaaas x) tak teď Vám vynahradím plno, plno věcí a obíhání co jsem 3 týdny (zhruba) zameška...a začnu změnou Dessu doufám, že se bude líbit x).


Omluva SB

20. března 2009 v 20:52 | Bond
Ahojky..omlouvám se, že neobíhám, teď nemám čas kvůli školám...omlouvám se...
Slibuju, že to všem vynahradím...x)

Moje první povídka - Množství Naděje

17. března 2009 v 23:46 | Bond

KAPITOLA 1


Nový úkol

Jednoho krásného, letního dne Bond ležel na obrovské manželké posteli v luxusním hotelu "Miel" a letmo popíjel své oblíbené martini. Najednou zaslechné jakýsi tón, který zní jen když něco potřebuje jeho nadřízená M. Bond si vzdych a zvedl telefon "Tady 007" pověděl do telefonu mírným hlasem. "Okamžitě se hlaste s pozdravem M" zaznělo 5 vteřin před ukončením z telefonu. Bond dopil své martini a oblékl se do svého letního, šedého obleku šitého přesně na míru, vyšel z hotelu a namířil si to přímo na parkoviště, kde měl svůj vůz Aston Martin DBS. Nasedl do něj, nastartoval a vydal se přímo na MI-6. Když dorazil na místo, vystoupil a svým krokem se vydal přímo do kanceláře M. "Hlásim se, jak jste si přála" řekl s rukama v kapsách. "Vítejte 007" dodala M "mám pro vás nový avšak né lehký úkol" pověděla Bondovi a přitom mu podala hlášení o jeho nové misi. Bond si dokumenty pečlivě prohlédl a jen dodal "Vesper ?" podíval se přitom nedůvěřivě na M. "Je jediná koho kvám můžeme nasadit "dodala M". Bond se jen zahleděl na fotku Vesper a zavzpomínal na staré časy na Četné hoře, "dobře, přijímám" otočil se a vydal se do své kanceláře, kde mu jako obvykle leželi další informace. Po 3 hodinách pevného čtení a vyznačení si hlavních bodů se Bond vypravil ke svému vozu a namířil si to rovnou na letiště, kde už ho čekalo letadlo. Bond v klidu nastoupil a rozhlížel se kolem. Když měl nastat odlet, objednal si martini a usedl na své místo a hleděl do uličky, de zahlídl sem tam obličej dívky jménem Vesper. "Sem přepracovaný..ona to být nemůže" pohleděl z okna a zavře oči. Po 8 hodinách dlouhého letu dorazil na očekávané místo ve Francii. Když vylezl z letadla, hned si objedla taxík a jel na místo, kde se měl setkat s Vesper, ovšem o tom M neměla ani tušení, jejich setkání bylo domluveno za jejími zády. Vešel do luxusní restaurace a usadil se ke stolu, po pár minutách se zadíval ke vchodu a uviděl zázrak…"Vesper" zašeptal a sledoval jí. Vesper vešla do restaurace a usadila se k Bondovi. "Ahoj Jamesi" dodala, Bond se na ní podíval a odpověděl "Ahoj Vesper" předložil jí hned dokumenty, aby nespadl zpět do románku, který spolu dříve vedli. "Copak je nového" pověděla při prohlížení nového úkolu. "Vše při starém" nechtěl nic přiznat "Co u tebe" pověděl a napil se čisté vody. "Sem zasnoubená" pověděla, ale nezadívala se mu do očí. Bond stuhl "Je to on ? Je to ten kůli komu si to skončila ?" díval se vyčítavě, avšak k nepoznání na ní. "Jamesi" dodala "Nechci se o tom bavit, co bylo, už nevrátíš" zahleděla na něj. Bond se podíval a odsekl "Nikdy nevíš" vstal a vydal se k východu. "Kam jdeš ?" podívala se na něho Vesper, "Do hotelu" pověděl a odešel směrem na jejich hotel. Vesper se jen smutně podívala, ale přitom věděla, že Jamesovi lže, zasnoubená nebyla. Vzala dokumenty a pomalým krokem se vydala do hotelu za Jamesem. James odemkl pokoj 1322 a usadil se do křesla, kde vyndal pouzdro se svou oblíbenou zbraní a zavře oči. Během pár minut usnul v košili a kalhotech od letního oděvu. Vesper vešla do pokoje a zadívala se naněj, povzdychla a vydala se do koupelny, aby si mohla dát horkou sprchu po dlouhém letu. Bonda probudil proud sprchy, podíval se na Vespeřiny rudé šaty a usmál se. Nalil si šampaňské a opřel se o bar co byl kousek vedle. Vesper vyšla mokrá s ručníkem kolem sebe z koupelny "Jamesi ?!" lekla se a zvýšeným hlasem nechtíc vykřikla. James položil skleničku na bar a přišel kní blíže "Vesper…" potichu řekl a podíval se na ní. Vesper ovšem uhla pohledem "Já…já nemůžu". "Niky neříkej nikdy" dodal na její větu. Vesper se na něho podívala a zvřela oči, přitom jí stekla slza. James jí slzu vzápětí otřel svým palcem a zajel jí rukou do vlasů "Bude to dobrý" dodal Bond přikleslým hlasem…

Doufám, že se bude líbit x)

Jak dopadla Kontrola SBéček...

13. března 2009 v 20:44 | Bond
Ahojky...tak mám výsledky jak dopadla Kontrola...Jak víte měli jste 4 dny na zápis...jak jste činili a nečinili uvidíte sami...Mějte se a přeju hodně štěstí x)

(x !! ZŮSTÁVAJÍ !! x)






Mrs.Eldinek7 -> www.eldinek7.blog.cz

>>Terča<< -> www.tetesinka.blog.cz


..:ŁoŁ:.. -> www.xx-lol-xx.blog.cz




*LaDy MuFinQá* -> www.xcrazy-girlx.blog.cz

Pinky_Kaculii -> www.pinky-kaculii.blog.cz




Iloon.Snoopy -> www.coolaboutme.blog.cz


°PriNcEsS_VaN° -> www.lowellyvanessqa.blog.cz

)x !! MAŽU !! x(



MrS.N.Christin -> www.c-h-r-i-s-t-i-n.blog.cz


LaDy.NwM -> www.are-u-crazy.blog.cz (neboj se vím, že stěhuješ a proto uložím ten nový)

Od SBéček x)

12. března 2009 v 15:10 | Bond

OD SB x)


Ahoojky x) Tak děkuju za tyto věci od SB ;)

Od Stmívka x)

Od Elíí x)


Taaakže Děkuji ;)

>Kontrola SB<

9. března 2009 v 21:23 | Bond

>KONTROLA SB<


Kontrola trvá do PÁTKU - 20:00h.

Ahojky...tak jak jsem zjistil...na blog mi chodí jen čtvrtina SB...tak jsem vyhlásil Kontrolu, jako některé další známe blogy...

(Kontrola - zápis)

1) Přezdívka

2) Tvůj Blog

3) Chceš být dále moje SB ?

4) Důvod na odpověď otázky č. 3

Děkuji Vám předem x) 007

Obíhání SB x)

7. března 2009 v 18:13 | Bond

!OBÍHÁNÍ SB!


Ahojky, jak jste si všichni dobře všimli...nebyl jsem dlouho na Vašich blogách,
neberte to prosim jako výmluvu, ale pořád sem měl něco, a tak sem napíšu "rozpis",
kdy obíhám svoje SB...Děkuji.

Dny, ve kterých budu obíhat...

PONDĚLÍ

STŘEDA

PÁTEK

(občas bude NEDĚLE)

Děkuji, za pochopení x)

Aston Martin V8 Vantage

3. března 2009 v 22:07 | Bond |  Aston Martin V8 Vantage

ASTON MARTIN V8 VANTAGE


Majitel firmy - David Brown se s novým modelem DBS V8 snažil dostat Aston Martin do nejvyšší třídy vozů GT. Místo původního řadového šestiválce k tomu použil výkonný osmiválec V8. Aston Martin DBS byl poprvé představen v roce 1967, ale ještě další dva roky si musel počkat na nový motor, na který byl konstruován a jež z něj dělal jedno z nejrychlejších plnohodnotných čtyřmístných GT. S tímto výkonným motorem bylo DBS schopno překonat hranici 160 mil za hodinu (256 km/h).

Ani to bohužel nestačilo na to, aby se Aston Martin stal ziskovým a v roce 1972 se David Brown rozhodl prodat firmu společnosti Company Developments. V té době byla upravena maska DBS do podoby, ve které vydržela ve výrobě dalších 17 let.
Prodeje žíznivého GT byly krutě zasaženy ropnou krizí, takže i společnost Company Developments si okusila finanční problémy a koncem roku 1974 se ocitla pod nucenou správou. Aston Martin, který do té doby prakticky nikdy nevydělával, v podstatě zmizel z trhu. Po převzetí konzorciem byla v roce 1975 výroba plně obnovena.

Kromě Aston Martin V8 byla od roku 1977 vyráběna i verze V8 Vantage se zvýšeným výkonem motoru, změněnou maskou, kapotou a vybaveným zadním spoilerem.
I AM V8 si pak zahrál ve filmu s Jamesem Bondem, konkrétně v roce 1987 v "The Living Daylights". Jednalo se o soukromý vůz prezidenta Aston Martinu - Victora Gauntleta - jež byl i bez úprav pana Q poněkud speciální a byl vybaven motorem Vantage ještě před tím, než se tato pohonná jednotka dostala do sériové výroby.

Aston Martin V12 Vanquish

3. března 2009 v 21:49 | Bond |  Aston Martin V12 Vanquish

ASTON MARTIN V12 VANQUISH


Jednou z nejprestižnějších automobilek na světě je tradiční britská značka Aston Martin. Tento výrobce se specializací na vysoce výkonné a přitom luxusní vozy představil v roce 2001 v Ženevě model s názvem V12 Vanquish. Koncept tohoto vozu byl představen již v první polovině roku 1998. Sportovní kupé bylo výsledkem spolupráce s automobilkou Ford, pod níž Aston Martin patřil od roku 1998, a byla největší investicí do nových technologií u této značky. V12 Vanquish je vlajkovou lodí Aston Martinu. Designérem vozu je Ian Callum, kterému se podařilo splnit požadavky na vůz s tradicí, luxusním pojetím a dynamickým vzhledem. Zdařilý design karoserie, která je kompletně z hliníku, moderní technologie a výkonný dvanáctiválcový motor jsou hlavní trumfy Vanquishe. Aston Martin V12 Vanquish má pod kapotou tiše dřímající vidlicový dvanáctiválec o objemu 6.0 l. Když sednete za volant, nastartujete a dupnete na plyn, z tiše předoucí kočičky se stane šelma s výkonem 338 kW (460 k) v 6 800 ot. Maximální kroutící moment 542 Nm nastupuje v 5 500 ot. Špičková je i šestistupňová sekvenční převodovka, kde změna převodového stupně trvá pouze 250 milisekund (pro srovnání: Vanquish řadí rychleji než mrknete okem). Výkon motoru se přenáší na zadní kola o rozměrech 285/40 ZR 19. Přední náprava má obutí v podobě kol 255/40 ZR19 a pneumatiky dodala firma Yokohama. Proti silnému dvanáctiválci se do opozice staví brzdová soustava od světoznámé firmy Brembo. Velké větrané a rýhované kotouče mají průměr 355 mm vpředu a 330 mm vzadu. Ve výbavě nechybí ABS a elektronická distribuce brzdné síly EBD.

Aston Martin DBS

3. března 2009 v 21:30 | Bond |  Aston Martin DBS

ASTON MARTIN DBS


Bondův poslední automobily se na běžné silnice vydá už z firmy, která bude mít s Ford Motor Company jen málo společného. Novinka se představila minulý týden na soutěži automobilové krásy Pebble Beach Concours d'Elegance a v Evropě bychom ji měli poprvé na vlastní oči spatřit na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem.
DBS vychází z dvanáctiválcového kupé DB9, které bylo posíleno, odlehčeno a náležitě vyšperkováno sportovně-luxusními skvosty soudobé techniky.
Z viditelných dílů jsou to především nové vnější panely vyrobené z karbonového kompozitu, který jej odlišuje od výchozího modelu. Uhlíková tkanina zapékaná v pryskyřici by měla ušetřit až 30 kilogramů. Snížené prahy a blíže k silnici spuštěný přední nárazník (se schopností přivádět více vzduchu ke zvětšenému chladiči oleje) spolupracují se zadním difuzorem na vzniku Venturiho efektu, který DBS přisává k asfaltu.

Dvanáctiválec vzniká stejně jako ostatní motory Aston Martinů v motorárně v Kolíně nad Rýnem. Agregát o objemu 5935 cm3 byl proti DB9 posílen asi o 50 kW na 380 kW (517 k) při 6500 ot./min. Točivý moment motoru vrcholí hodnotou 570 Nm při 5750 ot./min. Sílu motoru přenáší na zadní kola ručně řazená šestistupňová převodovka a diferenciál se zvýšenou svorností. Aston Martin DBS má dosahovat maximální rychlosti 302 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 4,3 sekundy.

Dvacetipalcová kola z lehkých slitin obouvají pneumatiky Pirelli P Zero 245/35 R20 resp. 295/30 R30 (vzadu) a ukrývají vnitřně chlazené karbon-keramické kotouče o průměru 398 mm vpředu a 360 mm vzadu. Jejich použitím se zvýšila stálost brzdného účinku, životnost a také se snížila neodpružená hmota vozu o 12,5 kg. Vpředu jsou brzdová obložení přitlačována šestipístkovými třmeny, vzadu čtyřpístkovými třmeny. Obě nápravy mají lichoběžníkovou konstrukci, zkrutné stabilizátory a adaptivní tlumiče.
Vnější rozměry jsou 4721 x 1905 x 1280 mm, rozvor měří 2740 mm a pohotovostní hmotnost je 1695 kg.
Prodej by měl být spuštěn na jaře roku 2008 a cena má začínat na částce 250.000 Euro (zhruba 6.925.000,-Kč).

Aston Martin DB9

3. března 2009 v 21:22 | Bond |  Aston Martin DB9

ASTON MARTIN DB9


Aston Martin DB5

3. března 2009 v 16:10 | Bond |  Aston Martin DB5
ASTON MARTIN DB5

Aston Martin DB5 je asi nejznámějším modelem slavné anglické značky Aston Martin. Patří mezi aristokraty sportovních vozů 60.let. O vznešenosti vozu vypovídala už v době uvedení na britský trh jeho cena. Za stejné peníze si bylo možné pořídit pěkné místo v sídle burzovních makléřů ve čtvrti Surrey. Cena rychlejší verze vozu Juguar E-Type dosahovala jen poloviční hodnoty. Vůz se vyráběl od roku 1963 do roku 1965. V podstatě byla DB5 jen evolucí předchozího typu DB4. Největší změnou bylo použití většího čtyřlitrového motoru s třemi Karburátory SU, případně Weber ve výkonnější verzi Vantage (ve výrobě od 1964). Převodovka byla pětistupňová manuální ZF, zpočátku však byla možnost také čytřstupňové manuální převodovky vlastní konstrukce z DB4. Pro malý zájem ale byla brzy vypuštěna z nabídky. Rozšíření výbavy o sklopná sedadla, elektrické stahování oken, hasicí přístroj, čtyři tlumiče na výfuku a další položky zvýšila pohotovostní hmotnost o 113 kg.
VE FILMECH

Poprvé James Bond řídil Aston Martin DB5 ve filmu Goldfinger z roku 1964, kde titulní roli ztvárnil Sean Connery. Soudobá DB5 byla použita na místo DB MARK III, kterou Bondovi v roce 1959. Auto s poznávací značkou BMT 216A bylo vybavené například kulomety, neprůstřelnými skly nebo vystřelovacím sedadlem spolujzdce. Pro natáčení byl použit jeden upravený tovární prototyp a jeden stejně upravený sériový vůz. Obě auta pak sloužila i při natáčení následujícího filmu z roku 1965 s názvem Thunderball. Jde o ukázkový příklad product placementu, který v 60. letech nebyl zdaleka tak běžný jako dnes. přisoudil autor knižní předlohy Ian Flemming. Znovu se DB5 objevila v sérii o Jamesi Bondovi ve filmu Zlaté oko (Goldeneye) z roku 1995. Ve scéně následující po úvodní sekvenci ho řídí James Bond (hraje Pierce Brosnan) v honičce s Ferrari F355 GTS, které řídí Xenia Onatopp (hraje Famke Janssen). Pro natáčení byly použity celkem tři různé vozy, vůz je označen poznávací značkou BMT 214A. DB5 se stejnou poznávací značkou se vyskytla také v následujícím filmu Zítřek nikdy neumíráTomorrow Never Dies) z roku 1997 a původně také v Jeden svět nestačí (The World Is Not Enough) z roku 1999, nicméně příslušná scéna byla nakonec vystřižena. (Naposled se DB5 objevila ve filmu Casino Royale z roku 2006, kde ho James Bond (hraje Daniel Craig) vyhraje v pokeru. Mezi další filmy, kde se objevila DB5.


Omluva...

2. března 2009 v 22:55 | Bond
Ahojky...chtěl sem se omluvit, ačkoli je to moje věc, že přidávám tak málo článků...poslední dobou mě nenapadá nic co bych dal x) Ale tak joo teď sem vymyslel pár témat, tak snad to vyjde x) Tak joo..jen aby jste se nedivili, že nedávám články...toť vše..Díky...........007